Xarxes socials: Facebook Twitter Youtube

CAT

ENG

Novetats

Premi Barcelona Fòrum - PLURAL + 2015, un festival de vídeos fets per joves sobre migració, diversitat i cohesió social

12/15/2015

El passat 3 de desembre Mireia Belil va entregar a Nova York el 6è Premi Barcelona Fòrum dins el Festival Plural+.

Fòrum Unviersal de les Cultures. Una oportunitat per a la teva Ciutat

05/03/2015

El Fòrum és un moviment que abasta valors específics cap al respecte dels drets humans, la diversitat, la sostenibilitat i la pau a través de la cultura i la participació ciutadana. És un moviment triple que inclou - Un procés de canvi a la ciutat i les actituds dels seus ciutadans, - Un esdeveniment cultural, i - Una plataforma per a la difusió de les idees, els pensaments i les millors pràctiques. El Fòrum s'alinea amb la visió de ciutat, s'emmarca en el seu desenvolupament estratègic i contribueix a transformar la qualitat de vida dels ciutadans.

Activitats de la Fundació en el Fòrum Urbà Mundial

05/04/2014

Activitats de la Fundació Fòrum durant el Fòrum Urbà Mundial (WUF7) que se celebrarà a Medellín del 5 a l'11 de abril de 2014, organitzat per UN-Habitat.

Debat "La fi del a ciutat postmodernista"

07/02/2013

Presentació del llibre "Ciudades, una ecuación imposible" el proper dijous 14/02 a les 19h a La Central del Raval.

Premi Barcelona Fòrum

30/01/2013

PLURAL + 2012, un festival de vídeos fets per joves sobre migració i diversitat.