BUTLLETÍ DE NOVETATS . 24_desembre_2008

Nou article de Daniel Raventós
60 anys de drets humans i un de la declaració de Monterrey
A principis de novembre de l'any 2007, en el marc del Fòrum de les Cultures que es va celebrar a la ciutat mexicana de Monterrey, es va aprovar més o menys solemnement una declaració titulada Declaració universal de drets humans emergents [...]
Trobada a París
Novena Cimera Mundial de Premis Nobel de la Pau
La Fundació Fòrum ha estat convidada a participar en la 9ª Cimera dels Premis Nobel de la Pau que aquest any s’ha celebrat a París de l’11 al 13 de desembre de 2008 sota el títol Drets humans en un món sense violència. Aquest any els Premis Nobel han cridat l’atenció sobre la necessitat d’aplicar els drets humans perquè sense la seva aplicació la violència, la pobresa, la manca de recursos... augmentarà i ens impedirà assegurar un futur de pau estable.
Nova crònica
Ciutadans, polítics i investigadors debaten la situació del Tercer Sector de la Comunicació a Catalunya
La taula-debat "Els mitjans del Tercer Sector a Catalunya: experiències i polítiques" va tenir lloc en el marc del II Congrés d'ECREA, el 27 de novembre al Col·legi de Periodistes de Catalunya.
Nou informe
Estat de la població mundial 2008
El Fons de Població de les Nacions Unides (FNUAP) va publicar el passat 12 de novembre el seu informe sobre l’Estat de la Població Mundial corresponent a 2008.
Novetat editorial

Barcelona Center for the Support of the Global Compact. Activity Report 2007: Speak with Passion, Change Things. Fundació Fòrum Universal de les Cultures - The Global Compact. Barcelona, 2008.

> Més informació

Fundació Fòrum Universal de les Cultures
Avinyó 15, planta 4. E-08002 Barcelona
info@fundacioforum.org